valkeniers.com

Uitleg en vragen met betrekking tot het forum.

valkeniers.com

Berichtdoor Forum Beheer » 13 okt 2011 16:16

Aan alle leden :
om tegemoet te komen aan Coen's vraag , meld ik bij deze dat de overname een feit is.
Geruime tijd volg ik het forum hier en vind het goed draaien .
Met plezier lees ik de jachtverhalen en ervaringen van de leden dus .
Hoe het forum liep onder Coen's beheer zinde me wel, ik bezocht het dan ook met plezier.
Vandaar toen ik zijn topic (qua emigratie en waarschijnlijk verlies van het forum ) las , vond ik het maar men plicht om het te behouden met alle leden en verslaggeving incluis.
Dit veel liever dan een nieuw forum op te starten, wat alweer een versnippering zou teweegbrengen en waar tal van (de door U allen) geposte topics verloren zouden gaan.
Ergens verwacht ik dan ook van jullie kant dat U dit forum op dezelfde manier draaiende houdt.
In samenspraak met Coen ( die "geloof me vrij" dit alles zal missen ) wens ik dus het forum te beheren in dezelfde stijl zoals Coen het opbouwde; en dit belangeloos.
Verder wens ik eenieder hier een leuk verblijf op deze site !
Forum Beheer
Ouwe Rot

Afbeeldingen: 1

Berichtdoor vandemariene » 13 okt 2011 16:23

Dank voor de overname!!! Ik hoop dat het een net zo leuk en gezellig forum blijft!!

Ik denk dat er met mij een hoop mensen zijn die nieuuwsgierig zijn wie er achter de naam forumbeheer schuil gaat??? :?: :D

groet Marien
vandemariene
Ouwe Rot

Berichtdoor PatrickV » 13 okt 2011 16:24

Bedankt voor de overname, het was doodzonde geweest als zo'n bron van informatie verloren was gegaan!!

Patrick
PatrickV
Gevorderd Gebruiker

Berichtdoor Forum Beheer » 13 okt 2011 17:54

Mezelf voorstellen doe ik één dezer, dit wel in de daartoe voorziene rubriek ( wie is wie ).

Voorlopig omschrijf ik mezelf als zijnde een gepassioneerd valkenier, niet gebonden aan organisaties of clubs; aldus onpartijdig.

Hoofdzaak van de overname van het forum is het bestaan ervan te garanderen, de sfeer te behouden en zoals eerder vermeld alle bijdragen niet teloor laten gaan.
Forum Beheer
Ouwe Rot

Afbeeldingen: 1

Berichtdoor Robert_Jan » 13 okt 2011 18:22

Goed initiatief en fijn te lezen dat het forum doorgezet wordt. Veel succes met de overname en Coen een goede maar vooral gezonde toekomst toegewenst.

Bedankt mannen.
Robert_Jan
Ouwe Rot

Berichtdoor Stephane » 13 okt 2011 18:59

succes met het forum . mooi dat het blijft bestaan

stephane
Stephane
Ouwe Rot

Berichtdoor Henk » 13 okt 2011 19:03

Mooi dat het forum blijft!

Succes met het beheer,zal wel gaan lukken.
Henk
Gevorderd Gebruiker

Berichtdoor BartR » 13 okt 2011 19:09

Blij te horen van deze overname. Ik wens de nieuwe beheerder dan ook veel succes en hoop inderdaad dat het blijft zoals het was. Echter dat zal niet alleen aan een beheerder liggen, alle forumleden zullen hun rol daarin moeten vervullen.

Beste Coen,

Je hebt laten zien hoe mooi het kan zijn om de verhalen van valkeniers te delen met derden, en met leken 8) .
Het is voor mij een dagelijkse actie geworden om even op dit forum te kijken, en zelfs ik als niet valkenier, kijk al uit naar het nieuwe jachtseizoen. Ik wil de verhalen weer lezen en het gevoel hebben met hen in het veld te staan.

Hier durfde men hun fouten toe te geven en te reageren op tips. Zo hoort het te zijn en was/is :oops: het op een aantal andere fora niet.

Ik denk dat je met het beheren van dit forum een mooi signaal hebt afgegeven. Wees daar in elk geval trots op, kijk terug op een geslaagde periode die gelukkig voor ons niet stopt.

Heel veel succes voor de toekomst voor jou en je gezin.

Bart
BartR
Ouwe Rot

Berichtdoor ArnoudH » 13 okt 2011 22:47

Top uitleg en goed dat er een valkenier achter blijft staan.
Succes met dit leuke forum.
Mocht je hulp kunnen gebruiken, dan horen we het wel.

Groeten, Arnoud
ArnoudH
Ouwe Rot

Keer terug naar Forum uitleg